Erekcja u mężczyzn. Jaką rolę pełnią mięśnie kegla?

Mięśnie dna miednicy, nazywane najczęściej mięśniami Kegla odgrywają bardzo dużą rolę w procesach wzmacniających erekcję u Panów. Silne mięśnie Kegla są w stanie znacząco wpłynąć nie tylko na ogólny stan zdrowia mężczyzn, ale znacząco poprawić jakość życia seksualnego. 

Dlaczego są takie ważne?

Mięśnie Kegla, mylnie postrzegane jako wyłącznie kobiecy atrybut znajdują się między kością ogonową a łonową. U mężczyzn dodatkowo oplatają podstawę penisa.  Pełnią one taką samą rolę jak u kobiet, czyli zapobiegają nietrzymaniu moczu i stolca oraz… są w stanie poprawić erekcję. W medycynie zostały dostrzeżone w XX wieku przez Arnolda Kegla, który jako pierwszy opracował formę terapii, mającą na celu wzmocnienie ich siły. Arnold Kegel był lekarzem ginekologiem a jego metoda rehabilitacji była skierowana do kobiet, mających problem z wydolnością pęcherza moczowego. Ciekawostką jest, że ćwiczenia opracowane przez Kegla bazowały na ćwiczeniach wykonywanych przez gejsze. Treningi, polegające w dużej mierze na kurczeniu mięśnia dna miednicy stały się popularne na całym świecie, ale niestety wraz za nimi rozpowszechnieniu uległ stereotyp mówiący o tym, że są to wyłącznie mięśnie kobiet.

Nad mięśniami Kegla powinny pracować nie tylko kobiety, ponieważ u mężczyzn odgrywają równie dużą rolę. Trenowanie mięśni kegla umożliwia nam ich budowa. Jest ona taka sama, jak budowa innych mięśni szkieletowych (najprościej rzecz ujmując są to mięśnie nóg, rąk, szyi czy brzucha). To dobra wiadomość, ponieważ oznacza, że są to mięśnie zależne od naszej woli i możemy nimi swobodnie sterować.

Za problemy z erekcją w większości przypadków odpowiada zbyt szybki odpływ krwi z członka. Wzmocnienie mięśni Kegla pozwoli podczas stosunku zablokować odpływ krwi. Mięsień Kegla (nazywany również mięśniem łonowo-guzicznym) obecny w podstawie penisa zaciśnięty zadziała jak pierścień uciskowy, zatrzymując krew w prąciu. Efektem będzie nie tylko dłuższa, kontrolowana erekcja. Umiejętne zaciskanie mięśni Kegla będzie też bardzo przydatne w regulowaniu procesów związanych z nietrzymaniem moczu, które często ujawniają się również podczas stosunku.

W jaki sposób ćwiczyć mięśnie kegla?

Na początku drogi ważne jest, żeby zdać sobie sprawę z tego, gdzie dokładnie znajdują się mięśnie Kegla. Najprościej można to ustalić podczas oddawania moczu, przerywając tę czynność w trakcie. Za zatrzymanie strumienia odpowiadają właśnie mięśnie Kegla, które zostały świadomie napięte.

Trening mięśni Kegla dobrze jest podzielić na dwia etapy, różniące się długością utrzymywania napięcia mięśniowego. Pierwsza faza treningu powinna obejmować rozluźnianie i napinanie mięśni na leżąco. Najlepiej, żeby każda z czynności trwała od trzech do pięciu sekund. Trening powinno się powtarzać przynajmniej dwa lub trzy razy dziennie. Początkowo może być on pewnym wyzwaniem, ale z czasem wysiłek będzie coraz mniejszy. Wtedy należy rozpocząć fazę drugą, polegającą na dłuższym napinaniu mięśni. Na tym etapie najlepiej ćwiczyć w pozycji siedzącej lub stojącej i starać się utrzymać napięcie mięśni przez przynajmniej osiem sekund. Praktyka jak wiadomo, czyni mistrza.

Po kilku tygodniach efekty powinny być już widoczne, jednak w przypadku braku postępu można skorzystać z dostępnych na rynku urządzeń, które wspierają trening. Najpopularniejszymi rozwiązaniami są umieszczane w odbycie kulki oraz elektrostymulatory, które pobudzają mięśnie do pracy.

Nowa jakość stosunku

Wyćwiczone mięśnie Kegla nie tylko poprawią erekcję. Zintensyfikują orgazm, poprawią kontrolę ejakulacji i zagwarantują wzrost satysfakcji seksualnej zarówno u mężczyzny, jak i u jego partnerki. Ważne, żeby pamiętać o tym, że mamy wpływ na ich moc.

Więcej informacji na https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *